Renunţă la mintea care gândeşte în proză; trezeşte alt gen de minte care gândeşte poetic. Lasă-ţi deoparte priceperea la silogisme; cântecul lasă-l să-ţi fie mod de viaţă. Treci de la intelect la intuiţie, de la cap la inimă, pentru că inima e mai aproape de mistere. - Osho

duminică, 1 martie 2015

Împreună în Familia Spirituală

Îmi place să contemplu cuplurile care îşi nasc continuu relaţia şi se completează, cuplurile în care partenerii au depăşit demult ca înţelegere faptul că atenţia asupra relaţiei SE DISIPĂ prin drame inventate, prin gelozii străduite, subordonări umilicoase, scenarii de urmăriri fanteziste, manifestări elucubrant-competiţionale.
Îmi plac cuplurile în care ideea de ÎMPREUNĂ se construieşte. Dar multe cupluri îşi disipă Energia Iubirii, ENERGIA COEZIUNII, prin proiectarea instantanee în ierarhii domesticos-plicticoase sau în scenarii în care vreunul dintre cei doi se desfăşoară pentru a-şi demostra sieşi sau altora, competenţa pentru jobul domestic, sau în scenarii în care demonstrează cu cât sacrificiu îşi târăşte partenerul, spre înălţimi de deveniri înşelătoare.
Îmi plac cuplurile în care firescul este la el acasă, în care ARMONIA este efectul modului natural în care cei doi se completează, în loc să afişeze cu încăpăţânare străduinţa asudată de a aplica vreun concept citit cine ştie pe unde şi înţeles pe sponci.
Îmi plac cuplurile în care între parteneri au fost eliminate gradele de comparaţie.
Îmi plac oamenii care fiinţează în cuplu.
Îmi plac cuplurile în care semnificaţia partenerului ESTE ACASĂ!
Îmi plac cuplurile în care semnificaţia “colegul de misiune” acumulativ-informaţională despre un alt rol, rol cu care umplu lista de bife asimilată conceptului de vieţuire, A FOST SUBSTITUITĂ CU “EL” sau “EA”, ESTE ACASĂ. Adică, este FIINŢARE.
Îmi plac cuplurile care crează emoţie, în care partenerii radiază împreună, care-şi sunt alături, din alte motive decât acela că s-au acceptat aşa cum sunt, probându-şi toleranţa-acceptativă; sunt alături pentru că simt completarea şi împlinirea în partener.
Îmi plac cuplurile care se află de aceeaşi parte a oglinzii, ZÂMBIND.
Îmi plac cuplurile în care partenerii se iubesc pur şi simplu, se iubesc şi când tac şi se iubesc când merg şi se iubesc când se ceartă şi care se iubesc când mănâncă, care se iubesc în baie, în care partenerii au nevoie să viseze împreună, care se iubesc în expandarea universului şi care se iubesc şi serios şi în glumă şi se iubesc şi când râd şi când plâng şi când cad şi când zboră.
Îmi plac cuplurile care radiază bucuria de a fi împreună şi o coboară în materie.
Îmi plac cuplurile care în loc să se străduiască să-şi menţină atenţia şi concentrarea ca să existe, SUNT.
Îmi plac cuplurile care îşi vorbesc cu ochii.
Îmi plac cuplurile care îşi vorbesc prin tot şi toate.
Îmi plac cuplurile din care ţâşneşte dansul.
Îmi plac cuplurile pentru care tăcerea este un punct de întâlnire, în loc să fie unul de separare.
Îmi plac cuplurile care sunt AICI şi ACUM.

http://www.scoala-zenla.net/impreuna-in-familia-spirituala/ 

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...