Renunţă la mintea care gândeşte în proză; trezeşte alt gen de minte care gândeşte poetic. Lasă-ţi deoparte priceperea la silogisme; cântecul lasă-l să-ţi fie mod de viaţă. Treci de la intelect la intuiţie, de la cap la inimă, pentru că inima e mai aproape de mistere. - Osho

miercuri, 2 iulie 2014

Parteneriat prin Schimbare

In relatii avem oportunitatea de a dezvolta un profund sentiment de noi insine, prin oglinda din partenerul nostru. Daca ai un partener generos, iubitor, atunci ai posibilitatea de a invata lectiile legate de crearea unei relatii generoase si iubitoare cu sinele tau interior. Daca esti intr-o relatie abuziva, vezi oglinda relatiei tale cu tine insuti?

Avem tendinta de a repeta anumite tipare in relatiile noastre. Pare ca luam ce-i mai bun si ce-i mai rau din noi insine si le proiectam in recipientul care reprezinta relatia noastra. Noi folosim relatia ca un camp de testare.
Cu toate acestea, atunci cand trecem prin schimbarile sau tranzitiile vietii, acestea pot plasa un stres suplimentar in relatie manifestat prin lipsa timpului petrecut impreuna, agitatie si suparare, etc. Daca o persoana in oglinda se schimba, atunci si cealalta persoana va reflecta acea schimbare. Acestea pot fi schimbari pozitive sau pot fi o agitare a problemelor vechi care nu au fost inca vindecate sau eliberate.

Intr-un parteneriat ne asociem prin schimbare, cat si prin stabilitate. Viata este in continua transformare, iar capacitatea noastra de a ramane flexibili si a creste impreuna duc la o relatie spirituala puternica.

Alegerea de a privi in oglinda partenerului iti arata aspecte ale tale care pot fi gata pentru transformare sau eliberare. Exista ceva care te irita la sotul/sotia tau/ta? Exista un argument comun pe care il ai? Impartasesti puncte de vedere similare asupra multor lucruri, dar ai un anumit blocaj asupra unui subiect?
Decat sa arunci vina sau sa te dezlantui asupra partenerului tau, mai degraba uita-te in oglinda si vezi ce este acolo pentru tine. Este ceva ce incearca sa-ti atraga atentia? Te confrunti cu aceeasi situatie iar si iar? Exista o problema mai profunda cu privire la schimbarea pe care eviti sa o vezi?

Schimbarea, in sine, poate fi o experienta infricosatoare pentru unii. In relatii, schimbarea poate fi simtita ca ameninta temelia solida sau cuibul construit impreuna. Cand unul din parteneri este in curs de schimbari interne profunde, celalalt se poate simti lasat pe dinafara, neglijat, fara conexiune si neapreciat. Daca acest partener refuza sa reflecteze asupra oglinzii pe care el/ea i-o prezinta si alege sa nu se supuna, de asemenea, schimbarilor, oglindirea devine dezechilibrata. Nu mai este o reflectare reciproca. Un partener s-a schimbat mai mult decat celalalt este dispus sa se schimbe. Acest lucru se intampla cand lupta apare in relatie.

Intr-o relatie spirituala, partenerii lucreaza constient prin aceste schimbari, fiecare dintre ei se confrunta cu sentimentele sale interioare, cauta in oglinda pentru a vedea ceea ce este pregatit pentru transformare. O relatie spirituala, ca atare, necesita un curaj extraordinar pentru ambii parteneri, avand incredere ca celalalt va continua sa se transforme si sa curga cu schimbarile alaturi de tine. Orice relatie necesita curaj si incredere. Comunicarea este un aspect necesar al parteneriatului, iar curajul este cel mai valoros. A te confrunta zi de zi in oglinda poate fi incitant, palpitant si provocator. A permite acestui lucru sa fie ceva cu care va confruntati impreuna in fiecare zi este in acelasi timp intens si reprezinta piatra de temelie a unui parteneriat spiritual.

Sursa articol: www.healing.about.com

Un comentariu:

Hidago Daniel spunea...

Numele meu este Hidago Daniel. Am făcut o promisiune să le spun altora lucrarea minunată a celui care a adus-o înapoi pe fosta mea iubită. El este DR.WEALTHY, care este medic de vrăji și a fost capabil să-mi readucă fostul meu. Fostul meu m-a părăsit chiar în ziua în care și-a întâlnit prietenul în locul meu, din care, fără să știu ea, n-am avut nicio legătură cu ea. S-a înfuriat chiar la vederea prietenului și am fost confuză dacă inițial era înnebunită cu ea. Zile în săptămâni și săptămâni în luni, fosta mea iubită nu mi-a spus niciun cuvânt în timp ce a plecat. Ce făceam? Așa am luat legătura cu DR.WEALTHY pe Internet, care după câteva proceduri și progrese, mi-a readus fostul meu. Cuvintele nu sunt suficiente pentru a-mi exprima sentimentele și ceea ce DR.WEALTHY a făcut pentru mine. A ridicat cu adevărat o sarcină grea de pe pieptul meu. Pentru toți cei de acolo, vă rugăm să nu credeți că situația dvs. este prea primitivă sau prea grea și complicată pentru ca cineva să o înțeleagă. Contactați DR.WEALTHY și găsiți din nou bucuria, contactați-l; wealthylovespell@gmail.com vorbești și cu el la +2348105150446

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...