Renunţă la mintea care gândeşte în proză; trezeşte alt gen de minte care gândeşte poetic. Lasă-ţi deoparte priceperea la silogisme; cântecul lasă-l să-ţi fie mod de viaţă. Treci de la intelect la intuiţie, de la cap la inimă, pentru că inima e mai aproape de mistere. - Osho

marți, 9 martie 2021

Iubirea - Rumi

 ღೋƸ̵̡Ӝ̵̨Ʒღೋ” Toți îndrăgostiții caută semne,

Dar iubirea lor îi conduce doar spre El,

Cel care este dincolo de orice semne. ”❤️


ॐღೋƸ̵̡Ӝ̵̨ƷღॐAm venit

să te scot afară din tine, să te iau în inima mea. Am venit să scot la lumină frumuseţea

pe care tu n-ai ştiut niciodată că o ai şi să te ridic ca pe-o rugăciune spre cer.❤️

ॐღೋƸ̵̡Ӝ̵̨Ʒॐ“Am privit în inima mea şi acolo L-am găsit pe El ❤️ – nicăieri în alt loc”, descoperă extaziat Rumi. Dumnezeu este “Conştiinţa care animă întregul univers. Nu există decât Dumnezeu.” Orice idee de separare este o iluzie, inclusiv aceea că noi suntem individualităţi separate. Când ne trezim din acest vis aflăm că “Dumnezeu Îl caută pe Dumnezeu”.❤️


~ Rumi




Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...