Renunţă la mintea care gândeşte în proză; trezeşte alt gen de minte care gândeşte poetic. Lasă-ţi deoparte priceperea la silogisme; cântecul lasă-l să-ţi fie mod de viaţă. Treci de la intelect la intuiţie, de la cap la inimă, pentru că inima e mai aproape de mistere. - Osho

vineri, 29 mai 2020

Co-crearea in cuplu

Am fost intrebata recent de un jurnalist daca eu cred ca femeile ar trebui sa conduca azi institutiile si lumea....

I-am explicat ca eu nu cred nici in suprematia, nici in necesitatea ca unul dintre cele 2 sexe sa preia conducerea.

Eu cred in puterea co-creatiei, in complementaritatea dintre sexe, in dansul pe care il aduce energia feminina si masculina in vietile noastre.💫

Barbatul, sau energia masculina, aduce forta fizica, constanta, asumata, aduce ratiunea, disciplina, structura, perseverenta, spiritul analitic. Femeia, sau energia feminina aduce creativitatea, intuitia, energia care hraneste structura construita de barbat, care vindeca, echilibreaza, armonizeaza.🌞🌝

Sa luam un exemplu de baza: atunci cand un barbat si o femeie procreaza un copil, ei co-creaza. Nici unul dintre ei nu preia conducerea, sau controlul 😀. Amandoi isi aduc contributia la acest miracol.

Este vorba despre un echilibru sistemic, vizibil peste tot in jurul nostru, in natura: echilibru intre a da si a primi – cat soare primeste planta, atat de sus si sanatos se dezvolta - 🙂🌱 echilibrul intre polaritatea pozitiva (barbatul, ca element activ) si polaritatea negativa (femeia, elementul pasiv).
Valeria Virlan

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...