Renunţă la mintea care gândeşte în proză; trezeşte alt gen de minte care gândeşte poetic. Lasă-ţi deoparte priceperea la silogisme; cântecul lasă-l să-ţi fie mod de viaţă. Treci de la intelect la intuiţie, de la cap la inimă, pentru că inima e mai aproape de mistere. - Osho

sâmbătă, 3 septembrie 2011

Sexualitatea in Adevar


o BROSURICA care ar fi util sa circule si TIPARITA

           Dupa cum stiti, cei aflati pe lista mea de mesenger, in ultimele zile nu prea m-am lasat abordat. Nu a fost in intentia mea ci a unui imbold Creator care imi solicita sa tratez un subiect despre care se pare ca acum e util sa vorbim: sexualitatea in ADEVAR si nu in minte limitata si a conditionarilor ei. Desigur eu v-o ofer cu toata iubirea, desi se pare ca aceeasi Intentie Creatoare o doreste si tiparita. Las deschisa prin acest mic cuvant orice portita, daca cineva crede ca poate si doreste sa faciliteze aparitia ei si tiparita.      Din IUBIRE, octav

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...