Renunţă la mintea care gândeşte în proză; trezeşte alt gen de minte care gândeşte poetic. Lasă-ţi deoparte priceperea la silogisme; cântecul lasă-l să-ţi fie mod de viaţă. Treci de la intelect la intuiţie, de la cap la inimă, pentru că inima e mai aproape de mistere. - Osho

miercuri, 3 martie 2021

Energia cea tainică a iubirii

 "Iubirea imensă şi fără măsură ce se revarsă în mine

Atunci când iubesc, îmi iluminează fiecare părticică a fiinţei mele şi îmi inundă pentru totdeauna universul lăuntric

cu o mulţime de mesaje tainice ce provin de la DUMNEZEU.

Tocmai de aceea, în această viaţă

nu mai sunt niciodată singur, ci îmbrăţişat de DUMNEZEU

Energia cea tainică a iubirii, ce provine de la DUMNEZEU

Se revarsă în valuri prin mine atunci când iubesc şi

astfel devine cu putinţă să îmbrăţişez şi să ofer iubire

fiecărei fiinţe umane ce există pe acest Pământ

şi totodată merită să-mi primească iubirea.

Tocmai de aceea, în această viaţă

nu mă mai simt niciodată însingurat sau singuratic.

Dat fiind faptul că am savurat şi savurez fără încetare

Nectarul cel divin al vieţii,

Tocmai de aceea, în această viaţă

nu mă mai simt niciodată un veşnic înfometat.

Dat fiind faptul că m-am adăpat şi mă adap fără încetare

de la fântâna cea magică a vieţii,

Tocmai de aceea, în această viaţă

nu mă mai simt niciodată un veşnic însetat.

Dat fiind faptul că energia mirifică a timpului

mi-a şoptit într-un mod tainic la ureche

cântecul manifestării atemporale,

care mă face să basculez în eternitate,

Tocmai de aceea, în această viaţă

nu mai simt niciodată starea de oboseală sau de vlăguire.

Dat fiind faptul că viaţa trăită intens şi plenar

mi-a dezvăluit în mod gradat misterul fascinant al morţii,

Tocmai de aceea, în această viaţă

nu mai sunt deloc înfricoşat."


Milarepa

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...