Renunţă la mintea care gândeşte în proză; trezeşte alt gen de minte care gândeşte poetic. Lasă-ţi deoparte priceperea la silogisme; cântecul lasă-l să-ţi fie mod de viaţă. Treci de la intelect la intuiţie, de la cap la inimă, pentru că inima e mai aproape de mistere. - Osho

sâmbătă, 14 iulie 2012

Relații în 3D vs. Relații în 4D - tabel comparativ


  De la simbolica 'densitate a treia' către 'densitatea a patra': o schimbare a relațiilor - Tabel Comparativ

În timpul trecerii rasei umane către era Vărsătorului conștiința noastră se transforma de la nivelul simbolic a celei de a treia densități către cea a patra. Una din caracteristicile celei de a treia densități este separarea, fie ea separare de Întreg, față de celălalt sau de felurite aspecte din noi înșine de care care ne-am privat prin uitare. Aceasta idee de separare a fost necesara pentru a ne tine ancorați în densitatea a treia, experienta pe care noi toți ne-am ales-o (încă înainte de a ne încarna) pentru a experimenta mai amplu contrastul polarităților și a știi mai clar ceea ce vrem cu adevărat.





In aceasta tranziție din 3D în 4D (mai multe despre însemnătatea științifică și metafizică a conceptelor de 3D și 4D într-un articol/video următor), ne mutam din separare în integrare, astfel că, multe din premisele
bazate pe separare ce există în 3D, nu pot opera fluent în 4D.

Ceea ce majoritatea simt în această perioadă, este creșterea/evoluția noastră (fie în relații cu cei dragi, familii, prieteni sau cu noi înșine), iar lepădarea de anumite convingeri și crezuri (pe care cel mai probabil, majoritatea Indivizilor încă le poartă), devine imperios necesară.


Ca Indivizi în plin proces de evoluție suntem ghidați spre a lasă în urma mentalitatea de „victime” ale Universului în timp ce ne asumam responsabilitatea pentru creația și manifestarea noastră în lume / a lumii.

 

Devenind responsabili pentru consecințele propriilor vibrații, observatorul poate să transceadă rolul de victimă într-o înțelegere a faptului că: nimic din exterior nu are putere asupra ta, decât dacă alegi să-i dai energie acelui vis/viitoare creații (dacă menții/amplifici energia către (cu Iubire sau cu frică) prin crezurile și definițiile tale (crezuri ce ulterior generează: gânduri, emoții și comportament-acțiuni(mentale sau fizice)).
Nu contează atât evenimentele vieții, cât reacția Individului (ce provine din crezuri/definiții), și atitudinea sa asupra acelui eveniment (reacția noastră într-o anumită situație fiind măsurătoarea cu care ne auto-evaluăm(dacă ne-am învățat lecțiile sau nu), crezurile și definițiile noastre fiind cu adevărat cele ce determina dacă o situație va avea impact pozitiv sau negativ asupra vieții noastre.

Multi învățători spirituali și gânditori ai noii ere au vorbit despre cum vibrația noastră ne creează realitatea: Ernest Holmes, Wayne Dyer, Byron Katie, Don Miguel Ruiz, sunt doar câțiva. Cunoscând și înțelegând conceptele Legii Atracției, noi ca rasă umană, ne îndreptam din ce în ce mai repede spre densitatea a patra.

Mai jos este prezentat tabelul comparativ:

Relații în densitatea a treia (3D)
Felul în care oamenii se raportează unul altuia în conștiința de densitatea a treia.
Relații de densitatea a patra (4D)
Felul în care oamenii se raportează unul altuia în conștiința de densitatea a patra.
Separarea

Separarea de Sursa Divină.
Separare unul de celalalt.
Separarea de aspecte ale sinelui.
Integrare + Reintegrare
Orice și Oricine sunt (demonstrat științific) interconectați.
Toți, la un nivel înalt, suntem unul.
Experimentarea conectării la Sursă.
Secretele
Retinerea informațiilor de alte personale sau chiar de sine însuși.
Evitarea conversațiilor pe subiecte 'tabu'.

Datorită secretelor, partenerul meu nu are cum sa afle adevărată mea persoana. Aceasta menține separarea față de o parte din mine.
Sinceritate și Deschidere
Sinceritate totala cu partenerul meu.
Prin onestitate, partenerul meu poate știi cine sunt cu adevărat.

Onestia însemnând sa fi 100% cine știi că ești cu adevărat.
Nu evit sa spun o informație sau un comentariu numai ca să evit să rănesc partenerul sau sa încerc sa controlez relația.
Nu am cum să știu sau sa prezic ceva ce l-ar putea 'răni' pe Celălalt, sau cum Altul va reacționa la Onestia mea.
Nu îmi asum responsabilitatea pentru emoțiile altor persoane, nivel de vibrație (gradul evolutiv (de la vinovăție la Iubire)) și reacțiile sale la adresa comunicărilor mele sincere și non-manipulative.
Monogamie din frica
Prin relația mea monogamă, eu sunt "separat" de vulnerabilitatea de a avea să am de a face cu orice altă relație: astfel mă simt "în siguranță".
Folosesc argumente bazate pe mentalitatea societății și judecații morale în scopul de a manipula în rușine sau vina partenerul pentru a rămâne fidel într-o relație.
Relații bazate pe alegere
Monogamie, Poligamie sau Poli-fidelitate, toate sunt o alegere validă.

Nu există nici un implicit 'corect' sau 'greșit'

Toate tipurile de relații nu au etichete de bine sau de rău ci sunt neutre. Orice tip de relație este OK în ochii Creației.
Dacă aleg monogamie, asta nu înseamna ca eu trebuie sa aștept sau sa oblig partenerul meu sa fie monogam.
Iubirea condiționata
Te voi iubi numai dacă îmi îndeplinește nevoile și așteptările.

Îmi voi retrage afecțiunea dacă nu voi fi satisfăcut(ă).
Iubirea Necondiționata
Chiar dacă nu îmi satisfaci nevoile și așteptările tot te voi iubi.

Te iubesc pentru ceea ce ești fără sa încerc sa te schimb forțat.
Devotament
Am nevoie ca cineva sa mi-se comita pentru a evita teama de a o lua de la capăt cu alta relație.
Deși comiterea nu asigura niciodată securitatea, ma face sa cred sau sa ma simt ca sunt în siguranța.
Ființarea în prezent
Stau în prezent și nu am nevoie de cineva care sa mi-se comita pentru ca am încredere ca viitorul va avea grija de sine.
Comiterea este irelevanta pentru cum ma simt eu acum!
Așteptări
Vreau, ma aștept și încerc ca partenerul meu sa îmi satisfacă nevoile.
Îmi folosesc partenerul pentru a-mi satisface nevoile.
Sunt fericit doar dacă nevoile îmi sunt îndeplinite.
Fără așteptări
Am încredere și nu am așteptări de la partenerul meu.
Ma bucur de partenerul meu dar fără sa am așteptări.
Manipularea
Folosesc mijloace evidente sau ascunse de manipulare, încât nevoile mele sa fie satisfăcute și sa fiu protejat de propriile mele frici.
Eu îmi vad partenerul meu cum am nevoie sa-l vad, nu cum este el de fapt.
Permisivitatea/Acceptanță
Eu ii permit partenerului meu sa fie cine și ce vrea sa fie. Doar atunci pot vedea cine este cu adevărat.
Nevoia de control
Nu am încredere ca tot ceea ce se întâmpla este pentru mai binele meu cel mai înalt. De aceea simt nevoie de a controla și modela relația astfel încât 'îmi va împlini așteptările'.


Simt ca și cum Partenerul îmi e proprietate.
Încrederea absolută
Cred ca tot ce se întâmplă este pentru mai înaltul meu beneficiu. Astfel, nu simt nevoia de control asupra partenerului meu.
RELAȚIA este pusă Înaintea DEZVOLTĂRII PERSONALE
DEZVOLTAREA PERSONALA este pusă MAI PRESUS DE RELAȚIE
Dependenta
Depind de și am nevoie de cineva, în afara mea, pentru a putea fi fericit.
Auto-Suficiență
Recunosc ca eu, și eu singur, sunt creatorul realității mele. În concluzie, sunt generatorul propriei Fericiri.
O persoana nu poate sa iubească deplin mai mult de o persoana
Densitatea a treia pune emfază pe Dualitate.

Dacă partenerul meu iubește și alta persoana asta înseamna ca el/ea vor avea mai putina pentru mine.
(Aceasta este o iluzie.)
O persoana poate sa iubească pe deplin mai mult de o persoana
In densitatea a patra emfaza este pusă pe multiplicitate.
Nu contează câți oameni iubește partenerul meu, aceasta nu diminuează nici un pic iubirea ce o are față de mine.

Indiferent de câți oameni iubesc, asta nu diminuează nici un pic și fel, câtă iubire am pentru partenerul meu.
Dacă partenerul meu petrece mai puțin timp cu mine nu ma simt asa bine
Iubirea partenerului meu este direct proporționala cu timpul care și-l petrece cu mine.
Vreau sa evit sa fiu de unul singur.
Pentru a evita frica de a fi singur ma agăț de partenerul meu.
Dacă partenerul meu petrece mai puțin timp cu mine e ok
Dacă ma iubesc cu adevărat, timpul petrecut singur cu mine, are aceiași valoare ca și timpul petrecut cu partenerul meu.


Ma iubesc la fel de mult cum îmi iubesc partenerul asa că oricât timp as petrece singur(ă), este la fel de plăcut ca și cum as petrece cu partenerul.

Astfel, este ok dacă petrec mai puțin timp cu partenera/ul.
Durerea
Exista totdeauna durere când operez cu o mentalitate a densității a treia, care este bazată pe separare și frică.
Bucurie Placere și Extaz
Nu exista durere, ci doar fericire, placere și extaz atunci când funcționez din punctul de vedere al relațiilor de densitatea a patra.
Încheierea unei relații creează durere, tristețe și sentimentul de a pierde ceva
Încheierea unei relații nu creează durere și tristețe
Realizând că aceasta relație nu ne mai servește în scopuri pozitive, asa ca alegem sa o încheiem pașnic.

Vedem ca relația se duce în direcții diferite asa ca o lăsam sa se sfârșească fără resentimente. Totul cu Iubire.
Frica de a fi singur
Sunt dependent de prezenta fizica a a partenerului meu ca sa pot sa ma simt conectat cu el/ea.
Trebuie sa am partenerul meu aproape sau altfel ma simt speriat și singur.
Sentimentul de conectivitate cu cineva special dincolo de timp și spațiu
Chiar dacă partenerul meu este departe sau chiar dacă nu ne-am mai văzut de mult timp, mă simt foarte conectat cu el/ea.
Separarea este o iluzie, noi de fapt fiind conectați indiferent de distanta.
Supărare pe celalalt (vina)
Sunt supărat pe partenerul meu pentru ca nu mi-a satisfăcut nevoile!
Dau vina pe altul pentru eșecurile mele (deși vina aruncata ma face sa ma simt lipsit de putere asupra a ceea ce s-a întâmplat sau se întâmplă).
Supărarea pe sine
Sunt supărat cel mult pe propria persoană pentru că am creeat o realitate pe care nu o prefer - dar mă iert repede.
Victimizarea
"Rănitorii" și "Victimele"
„Uneori rănesc pe alții".
Pot fi uneori „rănit(ă)" de comentariile și acțiunile altora.

"Rănitorii" si "Victimele" este în fapt o iluzie.
În realitate nu există 'victimitate' atât timp cât fiecare își creează propria realitate.
EU ÎMI CREEZ/ATRAG PROPRIA-MI REALITATE
Auto-Responsabilitate
Auto-Împuternicire
Eu creez propria mea realitate, iar asta include și cum reacționează alți oameni la acțiunile mele.

Nu pot fi rănit(ă) de o alta persoană (căci tot Eu sunt de fapt Acela/Aceea)

Nu pot niciodată cu adevărat răni o Altă persoană (căci tot Eu sunt Acela/Aceea)
Numai eu sunt responsabil(ă) pentru reacțiile mele la adresa comentariilor sau acțiunilor altor persoane.

Nu sunt responsabil pentru Altul, ci în 'fața lui Altul' (să Observ, să Înțeleg, să fiu din ce în ce mai mult din ceea ce pot fi - să fiu Eu Însumi!)
Simțindu-mă responsabil pentru nevoile partenerului meu

Partenerul meu vrea ca eu sa ii satisfac nevoile exterioare, dar nevoile unei persoane nu pot fi niciodată împlinite cu adevărat de altcineva deci partenerul meu este sortit sa se supere pe mine pentru neîmplinirea nevoilor / dorințelor lui.




_______________________________
Responsabilitatea pentru ce as vrea sa dăruiesc partenerului meu și relației noastre
Sunt pur în intenție și în relație.
Sunt 100% cine sunt eu cu adevărat în relația cu partenerul meu.
Sunt responsabil, pentru ceea ce, în integritatea mea deplină, îmi doresc să dăruiesc relației noastre


_____________

Sursa: romania-in-paradis

2 comentarii:

Unknown spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Unknown spunea...

cu rugămintea de a re-updata conținutul acestui articol cu varianta nou-updatată/corectată a articolului de pe romania-in-paradis. - și ulterior să ștergeți comentariul meu...

Mulțumiri anticipate și Zile Minunate - ca pe roate :)!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...